vad mina kompisar inte vet / vad min flickvän inte vet

dom 2 böckerna är så sjukt bra!
de handlar om om Robin och Sophie blir kära
och då blir de mobbade men dom bryr sig inte
om det för de har varandra!
Sophies vänner slutar vara med henne, Robin börjar
på en målnings kurs, eh ni får läsa den själva! 
Jag vet, det låter som alla andra böcker men dom
här är nog dom bästa böckerna jag har läst!
Har läst alla twilight böckerna men
men dom här var fan bättre!
+ att killen på framsidan på boken är så himla söt,
så boken blir dubbelt så bra när man tar en paus
och ser på han på framsidan ..
Tycker att ni verkligen ska läsa dom!
Läste ut båda böckerna på 2 dagar, och jag som aldrig
brukar läsa?..
På bilden nedan är det en bild på "vad min flickvän inte vet"
och det är 2an.
den som är bäst!
LÄS dom! ;)

blir så sjukt dålig kvalité och skärpa på bilderna, vet inte varför :s



f.7.1 1/90 ISO 100


f5.6 1/60 ISO 200

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0