grande finale

har nog haft den bästa avslutningen på ett sommarlov som man kan få! Spelade 2 matcher igår som jag sa. Det var final i både F14 och 15 så 15års serien var äldre än mitt lag. Första matchen spelade vi mot Frösön och då vann vi med 4-0. Fick en as stor pokal och en guld medalj. Sen spelade vi mot Brunflo. Det blev 1-1 och sedan förlängning! Har nog aldrig varit så nervös på en fotbollsmatch! Men då gjorde carro 2-1 så vi vann den också :D fick ännu en stor pokal och guld medalj! Efter matchen åkte jag och pappa och käka världens goaste pizza <3
men nu ska jag och lägga mig och se på tv och njuta av dom SISTA minuterna på det här sommarlovet! haha låter som en riktig livsnjutare ..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0