black animal

DAG 6

choo!
idag har jag fan varit duktig! klev upp 9 för att åka upp till stallet, borstade alla hästar, kratsade hovarna mm, mockade alla boxar och la in nytt hö, städade mitt rum, städade hela pappas hus och klippte hela hans gräsmatta! och den är inte liten! så jag tycker att jag är värd en kladdkaka:D mums
ska senare ikväll åka till sara och mööösa.
men ska ner och käka nu, heydå!

eftersom har jobbat hela dagen så har jag inte tagit någe kort satt blir bara en random bild!
skriv vad ni vill se för slags bilder!



Kommentarer
Postat av: sara

Jag tror du vet vilka bilder jag vill se ;)

2011-06-05 @ 00:16:47
Postat av: svar:

haha ;)

2011-06-06 @ 14:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0