enkvällijuni

mina ben,fötter,mage & och huvud värker sönder!!
klev upp halv 7 imorse för att jag skulle ta bussen till stan 10 i 8. Sen åkte jag till frösön-expo norr. Därför jag och 3 till skulle städa heela mässområdet i 4 timmar -..- var ändå helt okejj men när det kom till toaletterna.. USCH! meenmeeen vad gör man inte för att få åka till barcelona med fotbollslaget? aja, sen åkte jag in på stan därför pappa skulle gå på möte i max en timma.. 3 timmar senare var jag tvungen att åka med mamma hem för pappas möte var fortfarande inte slut. Mina fötter domna bort där ett tag ;) men köpte mig en macka på gouter så jag överlevde..
kom hem vid halv 6, åkte ner på ica och köpte fruk och sen hade jag, molly och sara picknick vid sjön/havet.. var jätte mysigt och ruuligt! bäst va när sara fes. hahaha, förlåt sara ;D ´
tog många bilder men orkar inte lägga upp alla..

inte världens bästa bild! men ser ni inte glädjen utav att jag och
sara har fått ner våran första pinne!? :D
glädjen är obeskrivlig..


Kommentarer
Postat av: sara

OLIVA!!!!

2011-06-30 @ 10:28:51
Postat av: Ebba

Galet snygga kläder, lr a galet snygg hela du!

2011-06-30 @ 17:35:44
Postat av: svar:

sara: hahaha men jag fes ju också satt det är luuugnt!

ebba: tack och detsamma!

2011-07-01 @ 00:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0