iron maiden

tjeeena
imorgon vid 10 tiden åker jag,syster och pappa till göteborg! ÄLSKAR göteborg! känner mig jämt som hemma när jag är där :')
vi åker till göteborg därför jag fick i födelsedagspresent en biljett till att få lyssna på IRON MAIDEN på ullevi! det är typ genom tidernas bästa/största rockband :D och dom ska jag lyssna på, heelt schuukt!
får se om jag hinner träffa lilian, mattias och j någe. Hoppas iaf :)!
ska stanna tills på söndag så jag kommer hem söndagkväll så jag får se om jag orkar göra något inlägg då.
Därför sen på måndagen drar jag till östersund i en vecka på storsjöcupen :D
men vi får se! (bilden är en googel bild. Visste inte vad jag skulle ha för bild till ^^
en blomma ? nejj..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0