lever mitt liv, inte ditt

DAG 3

idag hade vi ute dag på skolan, men sen började det att spöregna så vi gick in. Vi fick pizza till lunch :D trodde jag inte om grevåkerskolan!
efter skolan åkte jag till östersund på match. Vi ledde med 5-0 men sen blåste dommaren av när det var 20 min kvar för att det åskade för mycket! sant, men hade velat spela HELA matchen!
så jag har inte tagit något kort idag, men det får bli den bild det blir!

Ska börja skriva mitt namn längst ner på bilderna så det inte är någon som tar/kopierar bilderna.
tror inte att någon gör det men man vet ju aldrig!


Kommentarer
Postat av: sju tjejer

Vilken härlig blogg du har!

Kolla gärna in våran också, vi är 7 glada tjejer som njuter av livet!

vad brukar du göra när du har sommarlov?



/ www.sjuuu.blogg.se ~

Isabelle, Tilda, Lovisa, Hedvig, Jennifer, Lilli-Jane och Norea

2011-06-07 @ 22:52:06
URL: http://sjuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0