sista dagen

DAG 1

hellu, idag var SISTA dagen på skolan! helt sjuuukt.
dagen har varit awesome! tycker om min klass jätte mycket nu men då blir det sommarlov :(
badade för första gången i år idag. Var kallt som satan men skönt!
har nyss kommit hem från när jag, sanna och molly var och badade en snabbis. bilder på de hittar ni nog på hennes blogg :)
det blir dock ingen uppdatering imorgon, därför min syster tar studenten och jag har träning efter det satt.
bara så ni veiit.

Sa ju igår att jag skulle skriva mer om mitt close up filter!
är käär i mitt filter! förstår inte hur det bara kan kosta 167 kr! dock var det jag som jag köpte en utav dom dyrare, så det finns dom för 99 kr också!
så om ni har några frågor är det bara att fråga!

med close up filter +10


utan close up filter!

Kommentarer
Postat av: Lilian

Grymt med close up-filter!:D



Jag älskar att läsa din blogg, "Oliva"!:o) Tycker att du tar både fina, snygga och coola bilder! Är det en D300 du har, eller vad är det för modell? Vill såååå gärna ha en D300 att lära mig fota med!!!:D Jag är inte kär i min nuvarande kamera. Jag var det i min förra, men hittar inte riktigt gnistan i förhållandet till min nuvarande. Lite trist, för då fotar jag inte riktigt lika mycket som tidigare... :o/



Krama Ida grattis från oss imorgon!:o)



Bamsekramar till dig! <3







2011-06-10 @ 00:28:32
Postat av: svar:

hej lilian!

nej, det är en helt vanlig amatör kamera jag har! en nikon d3100! jag vill också ha en d300! verkar super bra!

ska hälsa ida, saknar er! <3

2011-06-11 @ 21:21:09
Postat av: Lilian

Ah, men den ser ut att vara en tillräckligt bra kamera för att jag ska kunna "bli kär"i den!;o)



Saknar er också!!! <3



2011-06-11 @ 22:53:21
Postat av: svar:

jahadu! det lovar jag att du ska kunna bli! den är jätte lättlärd! kunde ingenting nästan om fotning innan jag köpte den. du kan få prova den när ni kommer och hälsar på :D! <3

2011-06-12 @ 00:16:39
Postat av: Lilian

Ja, det vill jag!:D

2011-06-14 @ 23:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0