svar på era frågor

vet att jag är dålig på att uppdatera mig men har så mycket att göra!
men nu tar jag mig tid att svara på era frågor!
var roligt att ni frågade mig något iaf ;)!

från sanna:
var har du köpt ditt closeup filter?
svar: jag köpte mitt filter på internet på http://www.tvspelsweb.se/. Men det dåliga med den sidan är att t.ex mitt filter som igentligen bara kostade 99kr blev tillslut 167kr! frakten och massa mer..

från emma:
favoritplagg?
svar: mitt favorit plagg är nog mina svarta cheap monday byxor! dom är så HIMLA sköna! det är nästan som att inte ha på sig några jeans alls! sitter som en smäck och dom är stretchiga!
bästablogg?
svar: hmm, svår fråga! men det är nog http://michaelaa.webblogg.se/ bara därför hon är så duktig på att ta kort, eller så är det http://hannalicious.devote.se/ därför hon har så härlig stil!

från :):
vad tycker du är det bästa med din kamera?
svar: uhm, det är nog att man kan lära sig helt själv att fotografera och att man kan redigera bilderna direkt i kameran! t.ex kan man ändra filter i kameran ,som stjärnfilter, fisheye och massa annat! ett fisheye objektiv ligger runt 2000-4000kr! och det finns redan i min kamera :D!
favorit kläder?
svar: det är nog bekväma och lite rockiga kläder!
favorit affär?
svar: om du menar klädaffär så är det nog carlings, men annars är det nog alla mataffärer. så gott med maaat! ;D

från sofia:
vad har du för kamera?
svar: jag har en Nikon D3100 :)

från :):
vart lärde du dig att ta kort?
svar: jag är ju inte direkt "full lärd" om man säger så, men jag lärde mig det mesta igenom min kamera! den har ett specielt guide läge! i det läget finns allt som man behöver veta som grund om man säger så ;) men sen har jag lärt mig från andras bloggar osv!

från lilian:
när kommer du och hälsar på oss nästa gång ?;o)
svar: haha det blir nog i sommar! jag ska ju till göteborg 2 gånger i sommar satt :)!
Om du punktar upp i listform hur du ser ditt liv de närmaste fem-tio åren, hur skulle den se ut?:o)
svar: åhh vilken jobbig fråga lilian! men då ser det väl ut så har skulle jag nog tro:
¤ jag bor i göteborg
¤ jag har kvar min blogg och med mer läsare hoppas jag!
¤ spelar i det handbolls lag jag alltid har velat spela i! Sävehof!
¤ miljonär! men hur det vet jag inte ..
¤ köpt en bättre kamera och mycket fler objektiv!
¤ fått gjort min tatuering som jag vill ha!

ahh mer kan jag inte komma på ;)

 


Kommentarer
Postat av: Ebba

sv; du är snygg, & jag saknar dig med toka mke! <3

2011-06-15 @ 21:55:54
URL: http://ebbasunk.blogg.se/
Postat av: Lilian

Härligt!:D När kommer du, då?

2011-06-18 @ 23:16:49
Postat av: Lilian

Du, jag tycker att du också ska skriva en sån där lista som Mia Glantz gör:o)

2011-06-18 @ 23:17:31
Postat av: Anonym

ebba: detsamma! <3

lilian: lite mindre än 2 veckor! vad heter hennes blogg då :)?

2011-06-19 @ 22:09:36
Postat av: Lilian

Sök på Yrjämten på Google:-)

2011-06-21 @ 08:07:15
Postat av: svar:

menar du:

Dag 01 - Om mig

Dag 02 - Min första kärlek

Dag 03 - Mina föräldrar

Dag 04 - Det här åt jag idag

Dag 05 - Vad är kärlek?

Dag 06 - Mina syskon

Dag 07 - Ett ögonblick

Dag 08 - I min handväska

Dag 09 – Min favoritfödelsedag

Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

Dag 11 – Platser jag besökt

Dag 12 – Min bästa vän

Dag 13 – Den här veckan

Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?

Dag 15 – Mina drömmar

Dag 16 – Min första kyss

Dag 17 – Mitt favoritminne

Dag 18 – Min dag

Dag 19 – Detta ångrar jag

Dag 20 – Den här månaden

Dag 21 – Ett annat ögonblick

Dag 22 – Det här upprör mig

Dag 23 – Det här får mig att må bättre

Dag 24 – Det här får mig att gråta

Dag 25 – En första

Dag 26 – Mina rädslor

Dag 27 – Min favoritplats

Dag 28 – Det här saknar jag

Dag 29 – Mina ambitioner

Dag 30 – Ett sista ögonblick

2011-06-21 @ 14:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0