basse on tour

hejsan!
nu ska jag skriva om lite om basse on tour som jag var på veckan innan påsklovet!

Vad är basse on tour?
När min bror dog startade min föräldrar en stiftelse till minne av honom som fick namnet Bassestiftelsen.Och förra året frågade frågade Nisse som har yamaha center i stan och Patrik från Patriks combo min mamma vad hon tyckte om att Patriks combo, Marmelad orkestern och Ständutt blakk fick samla in pengar tillsammans med dom på bassestiftelsen genom en skoter turné! Mamma svarade så klart ja! Så skoterfärden blev då som jag sa veckan innan påsklovet (3 dagar). Orkestrarna började spela på åre sen sov vi på tott hotell, andra dagen Trille Vallen, 3 dagen i bydalen och sen avslutade vi på stortorget med 4000 i publiken! (vi åkte alltså skoter mellan varje ställe (; ) Vi fick in otroliga 300 000kr! Vi som följde med var radion, tv:n, orkestrarna, Yvonne ryding, bassestiftelsen och lite annat folk. 32 stycken!Det var så himla roligt! Alla var super snälla och roliga! vi gör om det nästa år igen, hoppas ni är med ;)!
lite bilder som jag tog under turnén!

hahah..
jag och michael michailoff

tott hotell, så jävla sköna sängar där!

ingen bra bild direkt, men det är ju björn dählie så skit samma !

söt mamii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0