pearl harbor

var med några tjej kompisar ikväll och såg pearl harbor! grät som fan, josh hartnett är såå snygg :D 
  Idag på skolan började vi kvart över 9, hade orientering och slutade klockan 11! AWESOME!
apropå morötter så funderar jag stark på att gå lumpen, skulle vara sjukt ruuligt. Även om folk kanske inte tror det om mig.. skulle lätt ta livet av mig om det räddade någon annan!
Snart är det sommarlov kom jag på :D mindre än 10 skoldagar kvar!! skönt!
ska gå och kika på big brother nu ;)
godnatt.

bilden är på mig, molly och julia sen igår ;)är tagen från en webb kamera så är inte så bra bild ..



mollys blogg hittar ni på:
http://mollyyblomberg.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0