tillbaka!

hej alla läsare!
nu är min blogg paus slut, och jag mår mysche bättre!
under min blogg paus har jag tagit massa bilder och varit på
massa saker! Lägger upp några bilder här nu nedan som ni ska få
se vad jag har gjort.  Men lägger bara upp några för dom flesta av
bilderna var bara helt onödiga bilder ;)

Innan alla fick påsklov åkte jag på Basse On tour!
Det var nog nästan det roligaste jag gjort i mitt liv!
lägger upp bilder på det sen, därför det är så måga så jag hinner inte
lägga upp dom nu för ska åka på ica och handla innan jag och några
kompisar ska se på film ikväll, MÖSIGT!
hej så länge!


var i åkersjön i 3 dagar och åkte slalom!

min syster fyllde 19 men som nu är i USA i 3 veckor! AVIS!


åkte till norge på cup i 3 dagar! hade det super roligt!

han i mitten är min man! SÅ HIMLA SNYGG!


Kommentarer
Postat av: A N N A - the girl you never can be

ohgoood, vad söt jag är

2011-05-08 @ 22:31:42
URL: http://ulrikaanna.blogg.se/
Postat av: Ebba

Men olivia älskling, mycket vacker bild på mig ;)

2011-05-12 @ 22:22:02
Postat av: Anonym

anna: ja! var tänkt att lägga ut bilden när du hade dom där glasögonen ;)

ebba: ja, du är always vacker :D!

2011-05-13 @ 12:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0