anledning

till att jag inte har bloggat är därför jag inte har haft någon dator som jag har kunnat laddat över mina bilders om jag har haft på kameran och mobilen. Datan som jag använder mig av ska uppgraderas så den ska komma vilken dag som helst! Lite roligt att mitt minnes kort till kameran sitter i den.. får se om den är kvar när jag får tillbaka datan vilket jag ber till gud att den är!
Imorgon börjar skolan efter ett allt för kort och regnigt sommarlov. Men sommar har verkligen varit underbar ändå! Hade tänkt att sammanfatta in sommar när datan kommer, ni kommer även att få se vad jag har köpt osv.
men nu ska jag sova och ladda inför första dagen som sistaårsselevpå högstadiet!
hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0