stajja

Förlåt för att jag inte har bloggat. har inte hunnit!
gick på stan en stund både igår och idag. Var ju som sagt och tog bort min piercing med emma igår. Vi fick vänta i väntrummet i 2 timmar innan vi fick gå in .. Gjorde ondare än vad jag trodde att ta bort den! Inte så konstigt kanske, den hade ju växt fast i vävnaderna så hon var ju tvungen att skära upp i kinden så hon kunde skära bort vävnaderna! myys.
Köpte inget igår men idag köpte jag en tröja till stockholm, springbyxor till joel milen nästa helg och ögon/frans färg. Köpte 2 stycken så ögonbrynen blir bruna och fransarna svarta :) super bra är det! ni borde verkligen prova om ni är less på mascaran!
blev ett långt inlägg, men ähh ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0