stockholm

igår kom jag och mattias hem från stockholm med flyget vid 7 på kvällen. Var tänkt att blogga men var så trött efter resan och träningen.
Vi har iaf haft 4 jätte mysiga dagar! Varit ute på stan hela dagarna och handlat, ätit, gått runt på gamla stan, på naturhistoriska, spelat ps3 och bara haft det (Y)! Lägger upp bilder på det jag har köpt någon dag. Det har även varit jätte roligt att få träffa syster under några dagar även fast hon jobbade. Längtar redan tillbaka och längtar ännu mera tills jag flyttar dit!
Min dag idag började med iaf att jag och mattias åt frukost ute på balkongen och solade någon timma ute på gräsmattan, sen skulle han med bussen vid 3 vilket busschauffören inte ville utan körde bara förbi oss. Trevlig kille det där. Så istället gick vi ner på ica, väntade på när nästa buss skulle gå, träffade några kompisar som jag inte har gjort på ett tag, var med dom någon timma, badade med molly, åkte till farmor och farfar och firade min älskade far som fyller år, spelade golf och fiskade. haha, har gjort mycket idag tydligen. Blev ett långt inlägg också. Men imorgon har jag träning och sen efter det blir det joel mässan här i hdal i 2 dagar! pepppppp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0