back in hdal

nu är jag hemma igen! Har haft en sjuuuuukt rolig helg! Ville/vill inte åka hem, 3 dagar räcker ikke! Jag och Elsa ska granterat åka dit flera gånger! Eller?? Vi har typ lyssnar på hård rock, ätit, skrattat, gått på stan hela helgen!
I fredags åkte vi tåget 17.12 och kom fram vid halv 11. Sen drog vi hem, åt på pendeln hem, packade upp och gick och la oss.
Nästa dag åkte vi in till stan, shoppade, myste, åt åh jahh. Köpte 2 tröjor och hårfärg.
På söndagen åkte vi in till stan igen. Gick på cosmonova, gick på stan ett tag, gjorde kladdkaka, åkte till arlanda och tog tåget hem vid 8. Landade i stan, tog bussen hem och nu är jag hemma!
Men nu ska jag kika på tv! Lägger kanske upp bilder från kameran imorgon.
hejsålänge
image description
jag och elsa på tåget
image description
på väg in till centrum
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
lika som bär?
image descriptionimage description
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
image description

Kommentarer
Postat av: Elsa

självklart!

2012-01-25 @ 17:58:45
Postat av: svar:

låter braa!

2012-01-26 @ 21:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0