cheekpiercing - check!

image description
i morse åkte jag och molly in till stan vid 9. Åkte till öp hallen och tittade på när mitt lag spelade cup. 2 vinster och 2 förluster! Sen tog jag, Molly och Elsa bussen in till stan och drop på india på drop in. Molly piercade navel! As snyyggt! Och jag piercade kinden. Men min piercing går inte genom hela kinden, utan man skär i huden och på något sett får in en platta som sitter under huden som är format som ett I! Man ser på bilden längst upp till vänster hur hon gräver i kinden .. Ska gå med ett stort plåster på kinden i 4 dagar -.- Men sen så :D
Vi är fett nöjda iaf! Känns som att nu när jag har börjat vill jag bara göra mer!
hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0