Förlåt

för dålig uppdatering! Det har ju varit storsjöcupen som var sjukt rolig! Synd att det slutade mindre bra.. Nästa år, då jävlar!! Sen i fredags och lördags var jag på dunder i Strömsund vilket var 2 helt underbara dagar! Älskade syster som var hemma följde med också (y) förstod även då hur mycket jag saknar alla från handbollen! .. Har varit hos Mattias några dagar också, så jag har inte hunnit att blogga! Men ska bli bättre nu när appen har börjat fungerat! Men nu ska jag städa rummet, vilket var ett tag sen sist.. hehe


Kommentarer
Postat av: Idaaa

Hmm, snyggaste bilden du hittade lr O.o <3

2012-07-13 @ 08:26:30
Postat av: Svar:

Äh, du är alltid fin !

2012-07-13 @ 16:08:20
Postat av: Ebba

Saknar dig jättemycket, var så sjukt kul att träffa dig igen!

2012-07-13 @ 17:26:04
Postat av: Svar:

Åh saknar dig med! Vi måste ses snart igen, ska visa dig en film på dig sen dunder! ^^ Haha

2012-07-14 @ 18:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0