På väg hem

Ungefär så här såg min dag ut , alltså det som ni ser på bilderna ovan! Smygfotade lite , hoppas ingen kommer läsa min blogg ! hehe
Började dagen med att träna med Solnas gymnasieelever (åk 2) blev typ bara teknik och spel den träningen. Vilket behövs för dom tjejerna hade grym teknik ! Men det borde dom väl ha när dom spelar i AIK och är 2 år äldre än mig .. Sen efter träningen duschade vi och åt tsm. God mat vilket är ett + till skolan! Sen fick jag gå på en lektion med ettorna i typ 40 minuter. Efter det blev det förhör/intervju och sedan bar det väg till T-centralen för att åka tåg hem vilket jag gör nu och ska göra i 6 timmar till (y) det var min dag, kommer lägga ut några bilder sen när jag har kommit hem som jag tog med kameran . För att inte detta inlägg ska bli lika långt som Bibeln säger jag , hejsålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0